(1) Prima di carricà, scaricamentu è trasportu di materiali chimichi periculosi, i preparazione devenu esse fatti in anticipu, a natura di l'articuli deve esse capitu, è l'arnesi utilizati per a carica, scaricamentu è trasportu deve esse verificatu per vede s'ellu sò fermu. . Se ùn sò micca fermi, anu da esse rimpiazzati o riparati. Se l'arnesi sò stati contaminati da sustanzi inflammabili, sustanzi organici, acidi, alkali, etc., deve esse puliti prima di l'usu.
(2) L'operatori duveranu portà l'equipaggiu protettivu adattatu secondu e caratteristiche periculose di e diverse materiali. Duveranu più attente à l'articuli velenosi, corrosivi, radiuattivi è altri durante u travagliu. L'equipaggiu protettivu include vestiti di travagliu, grembiuli di gomma, maniche di gomma, guanti di gomma, stivali di gomma longu, maschere di gas, maschere di filtru, maschere di gasa, guanti di gasa è occhiali, etc. è s'ellu hè purtatu bè. Dopu l'operazione, deve esse pulita o disinfettata è guardata in un armariu speciale.
(3) I materiali chimichi periculosi deve esse trattatu cù cura durante l'operazione per prevene l'impattu, l'attrito, u bumping è a vibrazione. Quandu scaricate l'imballaggio di tamburi di ferru liquidu, ùn aduprate micca un tavulinu per sbulicà rapidamente. Invece, mette i vechji pneumatici o altri oggetti molli nantu à a terra accantu à a pila è lentamente calà. Ùn mette mai l'articuli marcati a testa in giù. Se l'imballaggio si trova per esse fughje, deve esse spustatu in un locu sicuru per a riparazione o l'imballu deve esse rimpiazzatu. Strumenta chì pò causà scintille ùn deve esse usata quandu rinnuvà. Quandu i sustanzi chimichi periculosi sò spargugliati nantu à a terra o in u spinu di un veiculu, anu da esse puliti in tempu. L'articuli inflammabili è splusivi deve esse puliti cù l'uggetti morbidi immersi in acqua.
(4) Ùn beie o fume quandu carichi, scaricate è manighjà materiali chimichi periculosi. Dopu u travagliu, lavate e mani, a faccia, sciacquate a bocca o duscia in tempu secondu a situazione di travagliu è a natura di e merchenzie periculose. Quandu carica, scaricate è trasportu sustanzi tossichi, a circulazione di l'aria deve esse mantinuta in situ. Se truvate nausea, vertigine è altri sintomi di avvelenamentu, duvete immediatamente riposu in un locu frescu, caccià a vostra robba di travagliu è l'equipaggiu protettivu, pulisce e parti contaminate di a pelle, è mandà casi serii à l'uspidale per u diagnosticu è u trattamentu.
(5) Quandu caricate, scaricate è trasportate splusivi, inflammables di primu livellu, è oxidanti di primu livellu, veiculi di roti di ferru, veiculi di batterie (vehiculi di batteria senza equipaggiu di cuntrollu di Mars), è altri veiculi di trasportu senza dispusitivi a prova di esplosione ùn sò micca. permessu. U persunale chì participa à l'operazione ùn hè micca permessu di portà scarpi cù unghie di ferru. Hè pruibitu di rollu tamburi di ferru, o di pisà sustanzi chimichi periculosi è u so imballaggio (riferendu à splusivi). Quandu si carica, deve esse stabile è ùn deve micca esse appilatu troppu altu. Per esempiu, i camioni di potassiu (chlorate di sodiu) ùn sò micca permessi di avè un trailer daretu à u camion. A carica, a scaricamentu è u trasportu deve esse generalmente realizatu durante u ghjornu è luntanu da u sole. In e stagioni calde, u travagliu deve esse fattu in a matina è in a sera, è l'illuminazione di sicurezza chjusa o a prova di splusioni deve esse usata per u travagliu di notte. Quandu opera in cundizioni di pioggia, neve o ghiaccio, misure anti-slip deve esse pigliatu.
(6) Quandu caricate, scaricate è traspurtate articuli altamente corrosivi, verificate se u fondu di a scatula hè stata corrode prima di l'operazione per impedisce u fondu di caduta è causanu periculu. Quandu u trasportu, hè pruibitu di purtallu nantu à e spalle, purtallu nantu à a spalle, o tene cù e duie mani. Pudete solu coglie, purtalla, o purtalla cù un veiculu. Quandu manipulate è impilate, ùn invertite, inclinate o vibrate per evità u periculu di spruzzi di liquidu. L'acqua, l'acqua di soda o l'acidu acìticu deve esse dispunibule nantu à a scena per l'usu di primi aiuti.
(7) Quandu caricate, scaricate è trasportate l'articuli radiuattivi, ùn li porta micca nantu à e spalle, ùn li portanu micca nantu à a spalle, o abbraccialli. E pruvate à riduce u cuntattu trà u corpu umanu è l'imballaggio di l'articuli, è manighjà cun cura per impediscenu l'imballaggio di rompe. Dopu à travaglià, lavate e mani è a faccia cù acqua è sapone è duscia prima di manghjà o beie. L'equipaggiu protettivu è l'arnesi deve esse lavatu cù cura per caccià l'infezzione da radiazione. A fossa radioattiva ùn deve esse dispersa casualmente, ma deve esse diretta in trinchera profonda o trattata. I rifiuti duveranu esse scavati in fossi profondi è intarrati.
(8) L'articuli cù dui pruprietà cunflitti ùn deve micca esse carricati è scaricati in u stessu locu o trasportati in u stessu veiculu (nave). Per l'articuli chì anu a paura di u calore è di l'umidità, deve esse pigliatu l'insulazione di u calore è e misure a prova di umidità.
Tempu di post: Jul-05-2024