Notizie - Qualità di pelle mejorata cù menu sulfuru da Jens Fennen, Daniel Herta, Jan-Tiest Pelckmans è Jürgen Christner, TFL Ledertechnik AG
nutizie

nutizie

I tanneries sò spessu assuciati cù u "odore di sulfuru" caratteristicu è odioso, chì hè in fattu causatu da bassi cuncintrazioni di gas sulfhydric, cunnisciutu ancu com'è sulfuru d'idrogenu. Livelli di 0,2 ppm di H2S sò digià sgradevoli per l'omu è una cuncentrazione di 20 ppm hè insupportable. In u risultatu, i tannerie puderanu esse custretti à chjude l'operazioni di beamhouse o sò furzati à rilocà fora di e zone populate.
Cum'è u beamhouse è u tanning sò spessu fatti in a listessa facilità, l'odore hè veramente u prublema più menu. Attraversu l'errori umani, questu hè sempre u periculu di mischjà i floats acidi cù u sulfuru chì cuntenenu u float di beamhouse è liberanu quantità più altu di H2S. À un livellu di 500 ppm, tutti i receptori olfactori sò bluccati è u gasu, dunque, diventa impercettibile è una esposizione per 30 min risulta in una intossicazione minaccia di vita. À una cuncentrazione di 5 000 ppm (0,5%), a toxicità hè cusì pronunciata chì una sola respirazione hè abbastanza per causà a morte immediata in sicondi.
Malgradu tutti issi prublemi è risichi, u sulfuru hè statu u chimicu preferitu per l'unhairing per più di un seculu. Questu pò esse attribuitu à l'alternattivi fattibili chì ùn sò micca dispunibuli: l'usu di sulfuri organici hà dimustratu per esse praticabile ma micca veramente accettatu per via di i costi extra implicati. Uniringu solu da enzimi proteolitichi è keratolitici hè statu pruvatu una volta è più, ma per a mancanza di selettività era difficiule in pratica à cuntrullà. Un saccu di travagliu hè statu ancu investitu in l'unhairing oxidativu, ma finu à oghje hè assai limitatu in u so usu, perchè hè difficiule d'ottene risultati consistenti.

 

U prucessu di uniring

Covington hà calculatu a quantità teorica necessaria di sulfuru di sodiu di qualità industriale (60-70%) per un prucessu di brusgiate di capelli per esse solu 0,6%, relative à u pesu di oculte. In pratica, i quantità tipici impiegati per un prucessu affidabile sò assai più altu, à dì 2-3%. U mutivu principalu di questu hè u fattu chì a rata di uniring dipende da a cuncentrazione di ioni sulfuri (S2-) in u float. I floats curti sò comunmente usati per ottene una alta concentrazione di sulfuru. Tuttavia, a riduzione di i livelli di sulfuru influenza negativamente l'epilazione completa in un tempu accettabile.
Fighjendu più vicinu à cumu u ritmu di uniring dipende da a cuncentrazione di i sustanzi chimichi impiegati, hè abbastanza ovvi chì una alta cuncentrazione hè particularmente necessaria direttamente à u puntu di attaccu per un prucessu particulari. In un prucessu di bruciatura di capelli, stu puntu d'attaccu hè a cheratina di a corteccia di i capelli, chì hè degradata da u sulfuru per via di a rottura di i ponti di cistina.
In un prucessu di capelli sicuru, induve a keratina hè prutetta da u passu di immunizazione, u puntu di attaccu hè principalmente a proteina di u bulbe di u capeddu chì hè idrolizatu solu per e cundizioni alkaline o da enzimi proteolitichi, se prisenti. Un secondu puntu d'attaccu è ugualmente impurtante hè a pre-keratina chì si trova sopra à u bulbu di u capeddu; pò esse degradatu da l'idrolisi proteolitica cumminata cù l'effettu keratolytic di sulphide.
Qualunque sia u prucessu chì hè utilizatu per l'airingamentu, hè di primura chì questi punti d'attaccu sò facilmente accessibili per i chimichi di u prucessu, chì permettenu una alta concentrazione lucale di sulfuru chì à u turnu risultatu in un altu ritmu di uniring. Questu significa ancu chì si pò esse furnitu un accessu faciule di i sustanzi chimichi di prucessu attivi (per esempiu, calce, sulfuru, enzima, etc.) à i lochi cruciali, serà pussibule aduprà quantità significativamente più bassu di sti chimichi.

L'ammozzatura hè un fattore chjave per un capelli efficace

Tutti i sustanzi chimichi impiegati in u prucessu di uniring sò soluble in acqua è l'acqua hè u mediu di prucessu. U grassu hè dunque una barriera naturali chì riduce l'efficacezza di qualsiasi chimica di a pelle. A rimuzione di grassu pò migliurà significativamente a prestazione di u prucessu di splutazioni dopu. In cunseguenza, a basa per una splutazioni efficace cù una offerta significativamente ridutta di sustanzi chimichi deve esse posta in u passu di immersione.
U scopu hè un sgrassamentu efficace di i capelli è a superficia di a pelle è una rimuzione di grassu sebaceous. Per d 'altra banda, ci vole à evitari di caccià troppu grassu in generale, in particulare da a carne, perchè spessu ùn hè micca pussibule di mantene in emulsione è u smearing grassu serà u risultatu. Questu porta à una superficia grassa piuttostu cà a "secca" desiderata, chì impedisce l'efficacità di u prucessu di uniring.
Mentre a rimuzione selectiva di grassu da certi elementi strutturali di a pelle li espone à l'attaccu sussegwente di i sustanzi chimichi uniring, l'altri parti di a pelle ponu à u stessu tempu esse prutetti da questu. L'esperienza mostra chì l'immersione in e cundizioni alkaline furnite da i composti di l'alkali di a terra infine risultati in pelli cù una pienezza mejorata di i fianchi è di u ventre è una zona di usu più altu. Finu a ora, ùn ci hè micca una spiegazione cumplettamente cunvinta per questu fattu ben pruvucatu, ma i figuri analitici mostranu chì veramente l'ammogliu cù l'alkalines di a terra si traduce in una distribuzione assai sfarente di sustanzi grassi in a pelle in paragunà à l'imbulighjate cù a soda.
Mentre chì l'effettu di degrassing cù soda ash hè abbastanza uniforme, l'usu di l'alkalines di a terra si traduce in un cuntenutu più altu di sustanzi grassi in i spazii strutturati solti di a pelle, vale à dì in i fianchi. Ch'ella sia duvuta à una eliminazione selettiva di grassu da altre parte o à una re-depositu di sustanzi grassi ùn si pò dì in questu mumentu. Qualunque sia u mutivu esatta, l'effettu beneficu nantu à u rendiment di cutting hè innegabile.
Un novu agentu di soaking selettivu face usu di l'effetti descritti; furnisce i pre-condizioni ottimali per una bona depilazione di a radica è di i capelli fini cù una offerta di sulfuru ridutta, è à u stessu tempu conserva l'integrità di u ventre è di i fianchi.

 

Asciugatura assistita enzimatica a bassa sulfuru

Dopu chì a pelle hè stata preparata bè in immersione, a pelatura hè più efficace cù un prucessu chì impiega una cumminazione di una formulazione proteolitica enzimatica è l'effettu cheratoliticu di sulfuru. In ogni casu, in un prucessu di capelli sicuru, l'offerta di sulfuri pò esse ridutta drasticamente à livelli di solu 1% relative à u pesu di ammucciate nantu à i peddi bovini più grossi. Questu pò esse fattu senza alcunu cumprumissu in quantu à a tarifa è l'efficacezza di u pelu o a pulizia di a pelle. L'offerta più bassa si traduce ancu in livelli significativamente ridotti di sulfuru in u liming float è ancu in a peddi (liverà menu H2S in più tardi deliming è pickling!). Ancu un prucessu tradiziunale di brusgiate di capelli pò esse realizatu à a listessa offerta di sulfuru bassu.
In più di l'effettu cheratoliticu di sulfuru, l'idrolisi proteolitica hè sempre necessaria per a pelatura. U bulbu di capelli, chì hè custituitu di prutezione, è a pre-keratina situata sopra, deve esse attaccatu. Questu hè realizatu da l'alcalinità è eventualmente ancu da l'enzimi proteolitichi.
U collagenu hè più propensu à l'idrolisi cà a cheratina, è dopu à l'aghjunzione di calce u collagenu nativu hè mudificatu chimicamente è dunque diventa più sensibile. Inoltre, l'inflazione alkaline rende ancu a pelle suscettibile à danni fisichi. Hè, dunque, assai più sicuru per rializà l'attaccu proteoliticu nantu à u bulbe di capelli è a pre-keratina à un pH più bassu prima di l'aghjuntu di calce.
Questu pò esse ottenutu da una nova formulazione proteolitica di uniring enzimaticu chì hà a so attività più alta attornu à pH 10,5. À u pH tipicu di un prucessu di liming di circa 13, l'attività hè sustancialmente più bassa. Questu significa chì a pelle hè menu esposta à a degradazione idrolitica quandu hè in u so statu più sensibile.

 

Un prucessu sicuru per i capelli à pocu sulfuru, bassu di calce

Un agente di ammollatura chì prutegge e zone strutturate sciolte di a pelle è una formulazione enzimatica di pelatura chì hè disattivata à un pH elevatu garantianu e cundizioni ottimali per ottene a megliu qualità è a massima superficie utilizzabile di pelle. À u listessu tempu, u novu sistema di capelli permette una riduzzione significativa di l'offerta di sulfuri, ancu in un prucessu di brusgiate di capelli. Ma i più alti benefici sò ottenuti s'ellu hè usatu in un prucessu sicuru di capelli. L'effetti cumminati di un ammollo altamente efficiente è l'effettu proteoliticu selettivu di una formulazione enzimatica speciale risultanu in una depilazione estremamente affidabile senza prublemi di capelli fini è radichi di capelli è cù una pulizia mejorata di a pelle.

U sistema migliurà l'apertura di a pelle chì porta à a pelle più morbida se ùn hè micca compensata da una riduzione di l'offerta di calce. Questu, in cumbinazioni cù un screening di i capelli da un filtru, porta à una riduzzione di fangu sustanziali.

 

Cunclusioni

Un prucessu di sulfuru bassu, bassu di calce cù una bona epidermis, a radica di u capeddu è a depilazione fina hè pussibule cù a preparazione propria di a pelle in soaking. Un ausiliu enzimaticu selettivu pò esse usatu in un capelli senza affettà l'integrità di granu, ventre è fianchi.
Cumminendu i dui prudutti, a tecnulugia furnisce i seguenti benefici nantu à un modu tradiziunale di travagliu:

- sicurezza migliorata
- assai menu cattivi odori
- Carica assai ridutta nantu à l'ambiente - sulfuru, nitrogenu, COD, fangu
- Rendimentu ottimizatu è più consistente in u layout, u tagliu è a qualità di a pelle
- riduzzione di i costi chimichi, di prucessu è di rifiuti


Tempu di Postu: Aug-25-2022