Parte 1.Sistema di rispunsabilità di a sicurità di a produzzione
1.Define i rispunsabilità di sicurità di e persone in carica à tutti i livelli, ogni tipu di persunale di ingegneria, dipartimenti funziunali è impiegati in a produzzione.
2.Stabbilisce è migliurà u sistema di rispunsabilità per a sicurità di a produzzione di tutti i dipartimenti à tutti i livelli, è ognunu assume e so rispunsabilità in u so propiu scopu di rispunsabilità.
3.Earnestly implementà u sistema di rispunsabilità di a produzzione di salvezza à tutti i livelli è dipartimenti per scorta u sviluppu di l'impresa.
4.Sign a dichjarazione di rispunsabilità di a produzzione di sicurità ogni annu, è incorpore in l'ugettivi di gestione di a cumpagnia è a valutazione di u travagliu annuale.
5.U "Comitatu di sicurità" di a cumpagnia hà da implementà, inspeccionà, valutà, ricumpensa è punisce u sistema di rispunsabilità di produzzione di salvezza di tutti i dipartimenti à tutti i livelli ogni annu.
Part 2. furmazione di sicurità è sistema di educazione
(1) Educazione di sicurezza à trè livelli. Tutti i novi travagliadori in pusizioni di produzzione devenu esse educazione à a sicurità à u livellu di fabbrica (cumpagnia), livellu di attellu (stazione di benzina) è livellu di turnu prima di piglià i so posti. U tempu di l'educazione di sicurità di livellu 3 ùn deve esse menu di 56 ore di classe. U tempu di l'educazione di sicurezza à u livellu di a cumpagnia ùn deve esse menu di 24 ore di classi, è u tempu di l'educazione di sicurezza à u livellu di a stazione di benzina ùn deve esse menu di 24 ore di classe; U tempu d'educazione di sicurezza di classa - gruppu ùn deve esse menu di 8 ore di classe.
(2) Educazione à a sicurezza di u funziunamentu speciale U persunale impegnatu in tippi speciali di travagliu cum'è l'electricità, a caldaia, a saldatura è a guida di i veiculi deve esse assignatu à i dipartimenti competenti di l'imprese pertinenti è i dipartimenti competenti di i guverni lucali. educazione, dopu à l 'esame ventu bocca paura, è u tempiu, u risultatu hè creditu à a carta educazione persunale di sicurità. Sicondu i dispusitivi pertinenti di u dipartimentu di surviglianza di a sicurità lucale, assiste regularmente à a furmazione è a rivista, i risultati sò arregistrati in a carta d'educazione persunale di salvezza. esse tenutu. Educazione. Dopu chì u persunale pertinente passa l'esame è uttene u certificatu di sicurezza, ponu esse operati in turnu.
(3) Educazione à a sicurità di ogni ghjornu I stazioni di benzina anu da fà attività di sicurezza basate nantu à i turni. L'attività di sicurità di i turni ùn deve esse menu di 3 volte à u mese, è ogni volta ùn deve esse menu di 1 ora di classe. L'attività di sicurità di tutta a stazione deve esse tenuta una volta à u mese, è ogni volta ùn deve esse menu di 2 ore di classe. U tempu per l'attività sicura ùn deve esse sviatu per altri scopi.
(4) Educazione à a sicurità per u persunale di custruzzione esternu Prima chì u persunale di custruzzione entre in a stazione, a cumpagnia rispunsevule (o) stazione di benzina deve firmà un cuntrattu di sicurezza cù a squadra di custruzzione per chjarificà e rispunsabilità di e duie parti, implementà e misure di sicurezza, è realizà a sicurezza è a sicurezza. educazione di prevenzione di u focu per u persunale di custruzzione.
(5) In l'educazione di a sicurità, avemu da stabilisce l'idea principale di "sicurezza prima, prevenzione prima". Sicondu e leggi pertinenti, rigulamenti è e lege di prutezzione di u focu di a gestione di a sicurezza di stazione di benzina, cumminata cù e lezioni d'accidenti, secondu e diverse pusizioni. (vede u sistema di rispunsabilità di pruduzzione post safety), cumpetenze basi di sicurezza è furmazione di sensu cumunu.
Part 3. ispezzione di sicurità è sistemu di gestione di rettificazione di prublemi nascosti
(1) E stazioni di benzina anu da implementà seriamente a pulitica di "prevenzione prima", aderiscenu à u principiu di l'auto-ispezione è di l'auto-ispezione, è cumminendu a supervisione è l'ispezione da i supervisori superiori, è implementà u travagliu di sicurezza à diversi livelli. A. A stazione di benzina deve urganizà una inspezione di sicurezza settimanale. b. L'ufficiale di sicurità in turnu deve vigilà u situ di u funziunamentu, è hà u dirittu di firmà è di signalà à u superiore s'ellu si trovanu cumpurtamenti illegale è fattori insicuri.c. A cumpagnia di supervisore di a stazione di benzina duverà una ispezione di sicurezza nantu à a stazione di benzina ogni mese è in i festivali maiò.
(3) I cuntenuti principali di l'ispezione includenu: l'implementazione di u sistema di rispunsabilità di sicurità, a gestione di a sicurità in u situ di l'operazione, l'equipaggiu è u statu tecnicu, u pianu di lotta di u focu è a rettificazione di i periculi nascosti, etc.
(3) Se i prublemi è i periculi nascosti truvati in l'ispezione di sicurezza ponu esse risolti da a stazione di benzina, a rectificazione deve esse fatta in un limitu di tempu; Se a stazione di benzina ùn hè micca capaci di risolve i prublemi, hà da rapportà à u superiore per scrittura è piglià misure preventive efficaci. . Stabbilisce un contu d'ispezione di sicurezza, registrate i risultati di ogni ispezione, u periodu di almacenamentu di u contu di un annu.
Part 4.the ispezione di sicurità è sistema di gestione di mantenimentu
1. Per assicurà a sicurità di l'ispezione è di u mantenimentu, deve esse realizatu secondu u scopu, i metudi è i passi specificati, è ùn deve esse superatu, cambiatu o omessi à vuluntà.
2. Indipendentemente da a revisione, a riparazione intermedia o a riparazione minore, deve esse un cumandamentu centralizatu, un arrangiamentu generale, una pianificazione unificata è una disciplina stretta.
3. Implementa risolutamente tutti i sistemi, operate cun cura, assicurà a qualità, è rinfurzà a supervisione è l'ispezione in situ.
4. Per assicurà a sicurità di l'ispezione è di u mantenimentu, l'equipaggiu di sicurezza è di u focu deve esse preparatu in bona cundizione prima di ispezione è mantenimentu.
5. Durante l'ispezione è u mantenimentu, seguitate a guida di i cumandanti in u situ è l'ufficiali di sicurità, portanu bè l'equipaggiu di prutezzione persunale, è ùn lasciate micca u postu senza ragiuni, ride, o scaccià l'uggetti arbitrariamente.
6. I parti sguassati deve esse spustatu à u locu designatu secondu u pianu. Prima di andà à u travagliu, u prugressu di u prugettu è l'ambiente deve esse verificatu prima, è s'ellu ci hè qualchì anormalità.
7. A persona incaricata di u mantenimentu duverebbe organizà l'inspezione di sicurezza è l'affari di mantenimentu in a riunione prima di u turnu.
8. Se ogni situazione anormali si trova in u prucessu di ispezione è mantenimentu, hà da rapportà in u tempu, rinfurzà u cuntattu, è cuntinueghja u mantenimentu solu dopu à l'ispezione è a cunferma di salvezza, è ùn deve esse trattatu senza auturizazione.
Part 5. Sistema di gestione di u funziunamentu sicuru
1. I prucedure di applicazione, esame è appruvazioni deve esse trattatu durante l'operazione, è deve esse chjaramente definitu u locu, u tempu, u scopu, u schema, e misure di sicurezza è u monitoraghju in situ di l'operazione.
2. Riguardu strettamente à e regule pertinenti è i rigulamenti è i prucedure di u funziunamentu, seguitate u cumandamentu di i cumandanti in situ è l'ufficiali di sicurità, è portanu l'equipaggiu di prutezzione persunale.
3. Nisuna operazione hè permessa senza licenza o prucedure sò incomplete, u bigliettu di operazione scadutu, misure di sicurezza implementate, cambiamentu di locu o cuntenutu, etc.
4. In l'operazioni spiciali, a qualificazione di l'operatori speciali deve esse verificata è l'avvertimenti currispundenti deve esse appiccicati.
5. L'equipaggiu di salvezza è u focu di u focu è e facilità di salvezza deve esse preparatu prima di l'operazione, è u persunale speciale deve esse designatu per trattà l'equipaggiu di u focu è e facilità.
6. Se ogni situazione anormali si trova durante l'operazione, rappurtate immediatamente è rinfurzà u cuntattu. A custruzzione pò esse cuntinuata solu dopu à l'ispezione è a cunferma di sicurità, è ùn deve esse trattatu senza auturizazione.
Part 6. Sustanze chimiche periculose Sistema di gestione
1.have un sistema di gestione di sicurità sanu è prucedure funziunamentu di pruduzzioni di sicurità.
2. Stallà una urganizazione di gestione di a sicurità di pruduzzione cumpostu da i principali rispunsevuli di a cumpagnia, è crea un dipartimentu di gestione di a sicurità.
3. Impiegati deve accettà e lege pertinenti, rigulamenti, regule, cunniscenze di sicurità, tecnulugia prufessiunale, prutezzione di salute occupational è furmazione di cunniscenza di salvezza di emergenza, è passà l'esame prima di l'operazione post.
4.A Cumpagnia hà da stabilisce e instalazioni di sicurezza currispondenti è l'equipaggiu in a produzzione, u almacenamentu è l'usu di sustanzi chimichi periculosi, è cunducerà u mantenimentu è u mantenimentu in cunfurmità cù i normi naziunali è i rigulamenti naziunali pertinenti per assicurà a so riunione cù i requisiti per un funziunamentu sicuru.
5 .. A Cumpagnia hà stallatu i dispusitivi di cumunicazione è di alarme in i lochi di produzzione, almacenamentu è usu, è assicuratevi chì sò in un statu normale applicabile in ogni circustanza.
6.Prepare i piani d'urgenza d'accidenti fattibili, è cunducendu drills 1-2 volte à l'annu per assicurà a pruduzzione sicura.
7. L'equipaggiu protettivu è antivirus è e droghe di trattamentu deve esse preparatu in u situ tossicu.
8.The stabilimentu di schedari accidenti, in cunfurmità cù u "quattru ùn lascià andà" esigenze, seriu manighjà, prutege records efficace.
Parte 7. Sistema di gestione di sicurezza di e instalazioni di produzzione
1. Stu sistema hè furmulatu per rinfurzà a sicurità di l'equipaggiu, l'utilizanu currettamente, rende l'equipaggiu in bona cundizione, è assicurà u funziunamentu longu, sicuru è stabile di l'equipaggiu.
2. Ogni attellu deve implementà u sistema di rispunsabilità di u pianu speciale o u mecanismu di pacchettu, perchè l'equipaggiu di a piattaforma, i pipelines, i valvuli è i strumenti di bloccu sò rispunsevuli di qualcunu.
3. L'operatore deve passà a furmazione di trè livelli, passà l'esame, è esse emessu un certificatu di qualificazione per operà l'equipaggiu separatamente.
4. L'operatori duveranu principià, operanu è piantà l'equipaggiu sottu prucedure di operazione strette.
5. Deve aderisce à u postu, implementà strettamente l'ispezione di u circuitu è cumpletu cù cura i registri di l'operazione.
6. Fate u travagliu di lubricazione di l'apparecchi cù cura, è rispittà strettamente à u sistema di trasmissioni di turnu. Assicuratevi chì l'equipaggiu hè pulitu è eliminà a fuga in u tempu
Part 8. Sistema di gestione di l'accidenti
1. Dopu à l'accidentu, i partiti o u finder anu da rapportà immediatamente u locu, u tempu è l'unità di l'accidentu, u numeru di vittime, l'estimazione prelimiunale di a causa, e misure pigliate dopu à l'accidentu è a situazione di cuntrollu di l'accident, è rapportu. i dipartimenti pertinenti è i capi à a polizia. Victimes è avvelenamentu accidenti, duvemu prutege a scena è urganizà rapidamente a salvezza di l'impiegati è a pruprietà. Incidenti maiò di u focu, l'esplosione è l'oliu chì currenu deve esse furmatu in a sede di u situ per prevene a diffusione di l'accidenti.
2. Per accidenti maiò, maiò o sopra, causati da l'oliu, u focu è l'esplosione, deve esse rappurtatu rapidamente à u dipartimentu di u travagliu di cuntrollu di u focu lucali di a stazione d'oliu è altri dipartimenti pertinenti.
3. L'investigazione di l'accidenti è a manipulazione deve aderisce à u principiu di "quattru senza esenzioni", vale à dì, a causa di l'accidentu ùn hè micca identificata; a persona rispunsevuli di l'accidentu ùn hè micca trattatu; u persunale ùn hè micca educatu; nisuna misura preventiva ùn hè micca risparmiata.
4. Se l'accidentu hè causatu da a negligenza di a sicurezza di a produzzione, u cumandante illegale, l'operazione illegale o a violazione di a disciplina di u travagliu, a persona incaricata di a stazione di petroliu è a persona rispunsevuli deve esse datu una punizione amministrativa è una punizione ecunomica secondu a gravità. di a rispunsabilità. Se u casu custituisce un crimine, u dipartimentu ghjudiziariu investigà a rispunsabilità penale secondu a lege.
5. Dopu à l'accidentu, s'ellu dissimule, ritarda intenzionalmente, distrugge intenzionalmente a scena o ricusa di accettà o furnisce infurmazioni è infurmazioni pertinenti, a persona rispunsevuli serà datu una punizione ecunomica o investigata per rispunsabilità penale.
6. Dopu à l'accidentu, deve esse realizatu una investigazione. L'accidentu generale deve esse investigatu da a persona incaricata di a stazione di benzina, è i risultati seranu signalati à u dipartimentu di sicurezza pertinente è à u dipartimentu di u focu. Per accidenti maiò è sopra, a persona incaricata di a stazione di benzina deve cooperà attivamente cù l'Uffiziu di Sicurezza Publica, u Dipartimentu di Sicurezza, l'Uffiziu di u focu è altri dipartimenti per investigà finu à a fine di l'inchiesta. 7. Stabbilisce i schedarii di gestione di u rapportu d'accidentu, registrà u locu, u tempu è l'unità di l'accidentu; a brevi spirienza di l'accidentu, u numeru di vittime; l'estimazione prelimiunale di a perdita ecunomica diretta, u ghjudiziu preliminare di a causa di l'accidentu, e misure pigliate dopu à l'accidentu è a situazione di cuntrollu di l'accidentu, è u cuntenutu di i risultati finali di manipolazione.
Tempu di Postu: Aug-02-2022