Cum'è u tradiziunale Dragon Boat Festival hà iniziatu, u cunsumu di a Cina hè stata sparata in tutti i cilindri u primu ghjornu di a pausa di trè ghjorni. Hè previstu chì u numeru di turisti durante e vacanze di quist'annu superà quellu di u nivellu di pre-virus in 2019 per ghjunghje à 100 milioni di viaghji di passageri, generendu un ingressu turisticu di 37 miliardi di yuan ($ 5.15 miliardi), facendu e vacanze "più calde". in cinque anni in termini di cunsumu.
Hè previstu chì un totale di 16,2 milioni di viaghji di passageri seranu fatti ghjovi, cù 10,868 treni in operazione, secondu e dati publicati da a Ferrovia Chine. U marcuri, un totale di 13,86 milioni di viaghji di passageri sò stati fatti, un 11,8 per centu in più cumparatu cù quellu di u 2019.
Hè ancu stimatu chì da u marcuri à a dumenica, cunzidiratu u Dragon Boat Festival "corsa di viaghju", un totale di 71 milioni di viaghji di passageri seranu fatti per ferrovia, per un vulume mediu di 14,20 milioni per ghjornu. Ghjovi hè prevista per esse u piccu per u flussu di passageri.
Sicondu i dati publicati da u Ministeru di i Trasporti di a China, l'autostrada naziunale hè stimata per purtà 30,95 milioni di viaghji di passageri ghjovi, un 66,3 per centu annu annantu à u listessu periodu in u 2022. Un totale di un milione di viaghji di passageri sò previsti. fattu da l'acqua u ghjovi, 164,82 per centu annu annu.
U turismu folklore tradiziunale hà guadagnatu popularità trà i viaghjatori chinesi durante u festival. Per esempiu, cità ben cunnisciute per a "corsa di barche di draghi", cum'è Foshan in a Pruvincia di Guangdong in u Sud di a Cina, anu ricevutu un gran numaru di turisti da altre pruvince è regioni, u paper.cn hà dettu prima, citendu dati da a piattaforma di viaghju domestica Mafengwo. com.
U Global Times hà amparatu da parechje piattaforme di viaghju chì u viaghju di corta distanza hè una altra opzione di viaghju di tendenza durante e vacanze di trè ghjorni.
Un travagliadore di collare biancu basatu in Pechino, chjamatu Zheng, hà dettu ghjovi à u Global Times chì viaghjava à Ji'nan, a Pruvincia di Shandong in Cina Orientale, una cità vicina chì dura circa duie ore per ghjunghje in un trenu à alta velocità. Hà stimatu chì u viaghju costarà circa 5 000 yuan.
"Una quantità di posti turistici in Ji'nan sò affollati di turisti, è l'alberghi in cui stanu sò stati ancu cumpletamente riservati", Zheng hà dettu, indicà a rapida ripresa di u mercatu turisticu di a Cina. L'annu passatu, hà passatu e vacanze in Pechino cù i so amichi.
Dati da e plataforme di shopping in linea Meituan è Dianping anu dimustratu chì da u 14 di ghjugnu, e riservazioni turistiche per e vacanze di trè ghjorni anu saltatu da 600 per centu annu annu. È e ricerche pertinenti per "viaghju di andata" anu aumentatu da 650 per centu annu annantu à sta settimana.
Intantu, i viaghji in uscita anu aumentatu 12 volte durante u festival, i dati di trip.com anu dimustratu. Circa u 65 per centu di i turisti in uscita sceglie di vola à i paesi di l'Asia Sud-Est cum'è Tailanda, Cambogia, Malesia, Filippine è Singapore, secondu un rapportu di a piattaforma di viaghju Tongcheng Travel.
A spesa domestica durante u festivale prubabilmente aumenterà, postu chì u festivale seguita da vicinu à e vacanze di u ghjornu di maghju è u festivale di shopping online "618", mentre chì una continuazione di shopping per i prudutti è i servizii tradiziunali accenderà una ricuperazione di u cunsumu, Zhang Yi, CEO di iiMedia Research Institute hà dettu à u Global Times.
Hè previstu chì u cunsumu serà un pilastru di l'impulsu ecunomicu di a Cina, cù a cuntribuzione di u cunsumu finali chì cuntribuisce più di u 60 per centu à a crescita ecunomica, anu dichjaratu l'osservatori.
Dai Bin, capu di l'Academia di Turismu di a China, hà stimatu chì un totale di 100 milioni di persone farà viaghji durante u Dragon Boat Festival di questu annu, un 30 per centu in paragunatu cù l'annu passatu. U cunsumu di viaghju hà ancu espansione di 43 per centu annu à 37 miliardi di yuan, secondu un rapportu da a radiodiffusione statale a Televisione Centrale Chine.
Durante u Dragon Boat Festival in u 2022, un totale di 79,61 milioni di viaghji turistici sò stati fatti, generendu un entratu tutale di 25,82 miliardi di yuan, i dati di u Ministeru di a Cultura è u Turismu anu revelatu.
I pulitici chinesi anu intensificatu i sforzi per propulsà a ricuperazione di u cunsumu domesticu, hà dettu a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, u principale pianificatore ecunomicu di a Cina.
Tempu di post: 25-ghjugnu-2023